viernes, 21 de enero de 2011

Oleada de roubos en Teo: cada día peores noticias

A medida que pasan os días, chegan peores noticias sobre a inseguridade en Teo (e alrededores) e a ineficacia das forzas da orde.
Se xa dixemos aquí que había una vaga de roubos no Nadal na zona de Luou, a cousa se complica cando nos din que houbo máis de 20 roubos nesa zona, e que ata roubaron coches.
Hoxe ven na prensa que onte roubaban case á luz do dúa, nos Tilos, que practicamente está en Teo. (Ler nova)
Tamén a xente comenta que os roubos se producen en pleno día; e ata hai casos nos que os ladrón se atoparon con xente dentro da casa e os atacaron con sprays inmobilizadores.
E a todo o descrito, lembremos a oleada de roubos en Augas Mansas, o intento de atraco en supermercados un no Montouto e outro en Galanas (non dicimos os nomes pero xa sabedes cales son), o ataque contra a sede socialista, e aparición estes días de pintadas ameazadoras na zona de Cacheiras.
E con todo isto, agora descubrimos que o acordo para crear a Xunta local de seguridade non foi executado polo alcalde. ¿A que se agarda para facelo?

4 comentarios:

Anónimo dijo...

¡¡¡¡¡¡EL MALO NO ERA TAN MALO,NI EL BUENO TAN BUENO!!!!!!.

CUANDO UNA PERSONA O GRUPO POLÍTICO ESTÁ EN LA OPOSICIÓN LLEVA A PLENO UNA MOCIÓN LA CUAL EL ANTERIOR ALCALDABLE EN AQUELLOS MOMENTOS NO QUISO EXPONERLA SE ARMA UN ESCÁNDALO DE MIEDO E INCLUSO SALE LA PALABRA DICTADOR,PASADA CASI UNA LEGISLATURA Y CAMBIANDO A AQUELLA PERSONA O GRUPO POLÍTICO A ESTAR HOY DE ALCALDABLE Y ACTUA NO SOLO UNA,SINÓ 23 VECES DE LA MISMA MANERA TAN DÉSPOTA COMO EL ANTERIOR,MALO,MALO,MALÍSIMO ESO SI,SI PROTESTAS NADIE TE CREE PERO SI SE DEMUESTRA COMO AHORA HA SUCEDIDO,ES EL PITORREO PADRE DE ESE GOBIERNO LOCAL HACIA EL PUEBLO.
QUE CADA UN@ PIENSE LO QUE QUIERA,PERO LA REALIDAD ESTÁ AHÍ Y NO HAY MÁS VUELTAS DE HOJA.........AZOTADOR DE LA MENTIRA

. dijo...

osea que la entrada del blog y venimos a hablar de... menos mal que no me pasa solo a mi

Me parece más preocupante lo de los robos, de una vez tienen que organizar a los cuerpos de seguridad del estado ya que no es lógico que los autobuses de Santiago puedan llegar a Teo y la policía nacional no; el de Teo es un caso para reflexionar, no es el único, no hay dinero para aumentar la plantilla de la policía local tanto como sería necesario, la guardia civil no llega a todos lados y la policía nacionalno puede entrar...

Anónimo dijo...

isto parece norteamérica... a policía dun estado non pode pasa-la fronteira do outro.
como veciño, a min non me importa que entre a policía nacional a garda civil ou a policia montada do Canadá cando se trate de poñer a bo recaudo terroristas, ladróns e maleantes en xeral

. dijo...

si se da la necesidad , un suponer persiguen a alguien, pueden pasar pero su llamas a la policía nacional para que vaya a Teo tendrá que pasarle la patata a la guardia civil.