lunes, 2 de mayo de 2011

Encontro Dixital con Manuel Parajó

Deixamos o enlace ao encontro dixital de Manuel Parajó de hoxe en El Correo Gallego:
http://www.elcorreogallego.es/encuentros-digitales/ecg/manuel-parajocandidato-inteo-alcaldia-teo/idEntrevista-33/

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Cállese de una puta vez y deje en paz a los administradores de los blogs que ejercen su derecho a hablar cuando y cómo les da la gana de la política de Teo. Mire para su culo que creo que tiene mucho que rascar. Siga perdiendo el tiempo en tonterías pero hágame un favor, prepárese para llevar el mayor trancazo político de la historia de las elecciones en Teo. Esfúmese, y deje de ladrar y de inventar.

Anónimo dijo...

Falar non sabrán, xestionar menos, convencer imposible.
Pero Todos os candidatos nos "encontros dixitais", saben música. Aparecen nas fotos tocando o piano....¡¡¡ Ah, non , eche un teclado !!!.

Anónimo dijo...

¡Ojo al candidato de un partido político que está obsesionado con insultar a los que ya no están con él. Será porque los que tiene son demasiado lameculos. Este lo único que busca es mierda y camorra!Mentiroso inventor obsesionado con sus propias mentiras!!!!! Deja en paz a la peña que no se mete contigo sinvergüenza.

Anónimo dijo...

que cara ten o tio este.... co pxom solo beneficio os amigos e constructoras....manda carallo que sinverguenza o tio

Anónimo dijo...

A verdade que non sei a que conducen as salidas de tono dos dous anónimos anteriores, pero pareceme que de novo volven a estar descamiñadas hacia donde creo que queren apuntar. Pero que moi e moi descamiñadas e ademais parece que se cabrean porque alguen lle saca os colores xa que non se sabe como se pode xogar ó mismo tempo a Parajó e a Martiño.

Anónimo dijo...

As salidas de tono dos anónimos anteriores non teñen nada absolutamente nada que ver co que ti dis. Aínda que pareces unha persoa sensata por eso che dou esta explicación. Ti tamén andas, moi moi moi desencamiñado. Moitísimo. Así que gracias pola túa opinión e gracias polo ton. Saúdos