lunes, 4 de abril de 2011

Parajó pide cousas sensatas para os veciños

Manuel Parajó, de InTeo, xa iniciou a campaña e empeza a aparecer nos medios. Un pequeno partido que se pon á altura dos máis grandes, pero que pide cousas sensatas e necesarias para os veciños.
Se xa destacou cando se preocupaba da falta de acceso adaptado nas instalacións da Policía Local, agora pide un paso de peóns regulado por semáforo na zona de As Galanas. Trátase dunha zona conflictiva, onde é habitual ver accidentes, pero o máis peligroso é que a xente ten que cruzar tres carrís para ir á parada do autobús. Moito TeoBus, pero se tes que xogarte a vida para collelo, este TeoBus lévanos directamente ao ceo (ao inferno non, que os de Teo somos todos boa xente; os de Teo, que quede claro, non os que viñeron de fóra).
Así que parabéns a Parajó por estas iniciativas. Nótase que está en contacto coa xente e, o que é máis importante, escoita e traslada as peticións dos veciños aos plenos.

19 comentarios:

Anónimo dijo...

Acabo de leer en el Blog del Azotador de la mentira que el acto del PSOE del sábado fue un "éxito" pues habia 250 personas, mientras que en el del BNG hubo un total de 150 personas (sic). Si esta es la tónica de información que sigue el blog, me da una idea bastante clara acerca de a credibilidad que me debe merecer. Estuve en los dos y es posible que hubiera 250 personas en el del PSOE. No los conté pero podria ser. Por lo mismo tengo que decir que en el del BNG, y tampoco los conté pasaban de largo de los 500. Claro está que si los señores del PSOE nos van a seguir "informando" así de todo, la poca credibilidad que tenían se les va a ir al garete. Si no se es fué ya.

Anónimo dijo...

Vese que non estiveches en ningún dos dous.

Anónimo dijo...

Afortunadamente las hemerotecas de los periodicos hoy con fácilmente consultables por todos. Si consultas la de El Correo Gallego, por ejemplo, que no es nada sospechoso de ser pro BNG, podrás leer en su edición del 12 de marzo que "cientos de vecinos arroparon...." o "el salon se quedó pequeño para albergar...". En la de la Voz de Galicia, más de lo mismo, y de las fotos se deduce la cantidad de gente que alli había. Mira, no se trata de decir cosas y que la gente se las trague. Afortunadamente, los que tenemos interes en estas cosas nos informamos y ya no nos duerme nadie con historias del tipo de las que contais. Pero podeis seguir. El ridículo es cada vez mayor. Lo último negar que el el acto del BNG (y del PP, por supuesto) sumó mucha mas gente que el del PSOE. Pero es que en votos, me temo que el resultado aún va a ser más explícito. Pero haceis bien en mantener a los fieles "prietas las filas". Al fin y al cabo, cada uno cree aquello que desea creer. Aunque, como en este c aso, sea mentira.

Anónimo dijo...

Non entendo que pasa cos veciños chegados de fóra.
Pasa algo con eles?

Non son boa xente porque emigraron doutros concellos?

vaia Blog que discrimina os novos veciños, non o podo crer!

Sabes que os novos veciños tamén pagan impostos?

Que intolerantes!

Anónimo dijo...

Parajó. Queremos que suba. A ver si pode ser. Un veciño de toda a vida. Sen ningunha dúbida, un home que ten don de xentes

Anónimo dijo...

Dejen hablar a este anónimo. El es feliz así. Lo que importa son los resultados electorales.

Anónimo dijo...

Parajó pide cousas sensatas: solares nos pasos de peatons.

Anónimo dijo...

Participo da idea do que se queixa da discriminación dos veciños vidos de fora do concello. ¿Saben estes señóres que a maioria dos veciños das zonas novas (Tilos, Cacheiras, S. Sadurniño, Augas Mansas, Campos de Mirabel, etc) non son nacidos no concello?. Pois esa xwente tamén vota, tamen paga impostos e tamén quere solucións aos seus problemas. E semella que os seus problemas non lle importan á xente que pensa así. Pero que non se olviden de que "esa xente" hoxe en día son a maioria. E dende logo pasarán factura mas eleccións. Esa era e mesma monserga de Armando. E Polo que se ve os admiradores de Parajó tamén pensan igual. Lerias, lerias, lerias

Anónimo dijo...

Parajó. Vota Parajó! Vota Parajó!

Anónimo dijo...

¿e vos sodes de Teo? Necichedes en Teo? De familia de Teo de toda a vida? Que pasa cos forasteiros?

Anónimo dijo...

O aire xenófobo que se ve nesta entrada deixavos quedar á altura do betún. Así non ides a ningunha parte. non me extraña que vos parezan "sensatas" as propostas de Parajó ¿"un home con don de xentes"? ou ¿"un home con don de ventas"?.

Anónimo dijo...

Xa puiden ler a lista completa do PSOe de Teo. Está no seu blog.
http://teoaberto.wordpress.com/

Anónimo dijo...

Uy,uy,uy...cheira a sorpresa en Teo...
Despois do acto de presentacion da candidatura do PSOE a rumoroloxia se dispara...
Alguns quixeron facer ver que os do PSOE non contaban e cada día que pasa van reforzandose.
O do outro dia foi unha boa proba, non solo pola cantidade de xente que houbo senon polo tipo de xente.
sí, cheira a sorpresa. Xa o veremos. Os do PSOE de Teo estan facendo as cousiñas ao caladiño, sen facerse notar, pero como as formigas. E estase a notar.

Anónimo dijo...

Vota Parajó. Parajó. O cidadán de Teo preto dos veciños. Vota Parajó!

Anónimo dijo...

Bota Parajó. Bota Parajó. O cidadán de preto dos petos dos veciños.

Anónimo dijo...

O f.... de Parajó ten un pisazo na Carreira do Conde, unha das zonas + exclusivas de Santiago " O chollo hai que pagalo..." colocar á familia...

Anónimo dijo...

Madre mia como está el patio: Parajó pidiendo cosas sensatas para los vecinos. Dios nos coja confesados.
¿Hay alguien aquí en este blog que va en la lista de Parajó?

Anónimo dijo...

pero, por favor PARAJÓ pideo o paso de peons nas galanas, precisamente diante do bar " novo Peteiro", pra poder cruzar el a carretera desde o bar hasta a oficina que ten a medias con TRAZA, si que ninguen se equivoque, parajo sigue cos negocios urbanisticos, e esta moi a menudo nas instalacions de TRAZA dedicada a compraventa/ fincas e construcción e rehabilitación de casas....¿ ti crees que a él, a Parajó lle importa algo os problemas do veciños,?
so quere o paso de peons para poder pasar a tomar os viños o bar Novo Peteiro, por nada mais.

noticiasdeteo.blogspot.com dijo...

El que apoya a este personaje está claro que es igual que él, sirva como piropo.