
Ante as recentes aparicións en prensa, non nos queda outra que facernos do club de fans de Parajó. El soíño leva toda a política de Teo. Qué tío!
Estes son os motivos de querer entrar no seu club de fans:
- El surrealismo echa raíces en Teo
- El pleno aprobó con los votos de la oposición un cambio en el listado de facturas pendientes que plantearon los socialistas pero que al final presentó InTeo
- Ante el asombro generalizado, Manuel Parajó recogió el guante de los socialistas teenses y se ofreció a presentar la propuesta como suya.
- La pinza del PP y PSOE se convierte en tridente al sumarse también Manuel Parajó
- Parajó utilizó el discurso más duro contra el gobierno nacionalista desde que éste tomó posesión...
- Por su parte, el socialista Jano Leis felicitó el discurso del independiente y profundizó en los mismos argumentos.
Fonte: http://www.lavozdegalicia.es/santiago/2009/03/26/0003_7615224.htm
- Manuel Parajó asume como propia una enmienda presentada por Leis, y Armando Blanco la apoya
- ...el verdadero golpe maestro de la sesión lo dio el portavoz de InTeo, Manuel Parajó.
- El edil independiente decidió "asumir a proposta do PSOE coma propia" con el objetivo de sacarla adelante, ante el asombro y la falta de entendimiento de la situación por parte de los presentes...
- Ante la falta de claridad de la propuesta pseudo-socialista, el regidor decidió realizar un descanso...
7 comentarios:
jajajajaja
Xenial! Eu tamén quero unha camiseta!
jejejejeje
En fin, eu pensei que o vodevil estaba pasado de moda e resulta que en Teo (debe ser que nos gustan os revivals) decidimos que unha vez ao mes os veciños poden asistir gratuitamente a unha representación dun xenero que a principios do seculo XX tivo certo éxito en España: a astracanada.
Lástima que non elixamos aos representantes municipales para se adicar ás artes escénicas.
Francamente o adxectivo de lamentable quédase curto. Pero ¿que fixemos en Teo para merecer isto?
Eu solo quero que Jano me conteste.
¿Qué é eso de chamarlle Manolo, a Parajó con esa confianza nos plenos cando antes decía que era un ....... en fin, un..... inmoral? sinvergonza? bueno, eso era o mínimo que decía de Parajó.
E sobretodo, ¿Qué facía él e máis Manoliño (cómo a él lle gusta chamarlle) Rama, nun bar de Cacheiras con Armando e Manolito Parajó?
- Jano: ¡MANOLOOOOOOOOO!
A esto chámase ter confianza coa inmoralidade e a delicuencia, coma el decía na sua gaceta....
A min gustaríame tamén que Jano me explicara que lle dixeron exactamente a todos eses militantes que viñeron e que nunca pisaran a sede para que viñeran. Qué eramos uns golpistas quizás?¿
Ahí hay moitos que agora retorcen a faciana e que lle deben algún favor a xente do sector crítico, pero favor dos grandes. Cando se van a pedir os favores vaise ca orelliña baixa e con cara de ouvelliña. A dignidade, eso é o que lles falta sobretodo a algunhas "diplomadas" na arte de pedir favores e logo retorcen a cara como si algún do sector crítico fose un golpista ou algo polo estilo.
Algunha ten moito que calar porque si algún fala pode saír moi mal parada.
É evidente que o de algunhas hacia Jano é enamoramento supino provocado pola síndrome de estocolmo hacia quen che da por detrás e dis que é bo pa vista.
Publicar un comentario