viernes, 13 de febrero de 2009

O sector crítico con Jano Leis, empeza a actuar


Imperdible a entrevista que sae hoxe no xornal SantiagoSiete a Yolanda Mosquera, poñendo os puntos sobre os íes acerca da actual posición do PSOE en TEO e a marcha do sector crítico.
Todo apunta a que este sector crítico está movendo os fíos para movilizar á militancia inactiva e iniciar a renovación do partido.
Estaremos atentos, isto parece que se vai poñer interesante.

Os Blogs empezarán a botar fume tras esta entrevista.

(Nota: aínda que non é moi "legal", poñemos o extracto da entrevista para os que non teñan acceso ao xornal. Pinchar para ampliar).

19 comentarios:

Anónimo dijo...

Interesante. Muy interesante.

Anónimo dijo...

POIS EU VINCHE Ó JANO LEIS O OUTRO DÍA E PARECEUME QUE AÍNDA CONSRVABA AS DUAS MÁNS: A DEREITA E A ESQUERDA.

¿YOLANDA CERVIÑO, MÁN DEREITA DE LEIS? ANDA HO, NON ME FAGAS RIR, QUE ME ESCACHO.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

E ahora irán e poñerán o grito no ceo coma os hipócritas. Pero eles escriben comentarios de "gomitar" sobre o presidente Touriño e non pasa nada. Verdades é o único que din estas declaracións.

Anónimo dijo...

A maioría dos socialistas de Teo non queren ó sr. Jano Leis.Cando se de conta comenzará unha nova etapa para a xente progresista do concello teense.
VAIASE SR.LEIS,VAIASE!

Anónimo dijo...

JAJAJAJAJAJAJAAAAAAA
JIJIJIJIJIJIJIIIIIII
JEJEJEJEJEJEJEEEEEEE
JOJOJOJOJOJOJOOOOOOO

NON PODO MÁIS COA RISA.
LEIN O SANTIAGO SIETE ESTO QUE ME ESCARALLOME CON ESTA HISTORIA.

¿A MÁN DEREITA? ¿DE QUÉN?

JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAA
JJIJIJIJIJIIIIIIIIIII
JEJEJEJEJEJEEEEEEEEEE
JOJOJOJOJOJOOOOOOOOOO

PERDONADE, E QUE ESTOU QUE ME PARTO

JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAA...

Anónimo dijo...

os anónimos das maiúsculas son parcos en palabras desde logo.¿Por queé non rebatides a opinión en lugar de dicir: jajaja, jejeje...Así anda o grupo socilaista de teo.Sin nada que expoñer,non me extraña...si son todos así...qué mágoa.
Polo menso outros saben falar e non se esconden trala sombra emperadora do sr.Jano Leis.

Anónimo dijo...

JAJAJAJAJAJAAAAAAAA
JEJEJEJEJEEEEEEEEEE
JIJIJIJIJIIIIIIIIII
JOJOJOJOOOOOOOOOOOO
¿YOLANDA MOSQUERA SECTOR CRÍTICO DE JANO LEIS?
JAJAJAJAAAAAAAAAAAA
JEJEJEJEEEEEEEEEEEE
JIJIJIJIJIIIIIIIIII
JOJOJOJOOOOOOOOOOOO
E QUE NON SON CAPAZ DE PARAR DE RIR
JAJAJAJAAAAAAAAAAAA

Anónimo dijo...

¿Simplemente? ¿mente simple?

Pardal dijo...

Entrada de F. Martin, que marchou da agrupación socialista:

-------------------------
PERPLEXIDADE
e tamén un pouco de vergoña se sinte cando se entra nun blog oficial dunha agrupación socialista e se teñen que ler comentarios como os seguintes
(http://www.compostelasolidaria.com/?p=155)
-------------------------

E a resposta dada no Blog socialista por un anónimo (que todos podemos intuir de quen se trata, pola sua verborrea) se supón que referida a dita entrada:

-------------------------
REFLEXIÓN SOBRE LA FALSA PERPLEJIDAD O FARISEÍSMO
Quien hace interpretaciones disparatadas de ciertos usos del lenguaje o modalidades discursivas, puede evidenciar dos tipos de actitudes:
a) la una: mostrar sus limitaciones intelectuales [...]
B) Otra posibilidad: [...] sino con toda la carga de perversidad y mezquindad que suele acompañar a este tipo de conductas.
c) Hay una tercera posibilidad, que es la mezcla de ambas cosas: la ignoracia supina del "quien ha estudiado mucho, pero no sabe nada" y el propósito torticero y malintencionado del personaje "confuso".
El resultado final en este caso es el rídiculo más vergonzant de de quien protagoniza este tipo de comportamientos.

Yo sí me confieso sorprendido y decepcionado, que no perplejo (ni mucho menos, confuso) ante la posibilidad de que la falsa perplejidad haya podido alcanzar a quien suponía dotado de cierta dosis de racionalidad y de sentido común y de una elemental convicción de lo que significa la palabra "ética" o "moralidad". Pero, en fin, allá cada cual con su propia conciencia.
-------------------------

E todo isto no Blog oficial socialista, avalado polo seu Secretario Xeral. No Blog que CENSURA as entradas (censurar esta ben para evitar insultos) e que "cola" estes comentarios e outros (os famosos contra Touriño).

¿Estase a perder o norte?

LuouCity dijo...

Pardal,
Sen brúxula dificilmente saberase onde está o norte. Non hai brúxula nen quen a teña na man.
Comprobei "en carne propia" a censura no blog socialista. E podo asegurar que non era un comentario ofensivo. Eu simplemente defendo o dereito a discrepar sanamente, como socialista de a pe, non de carnet. pero creo que non ter carnet non me quita o dereito de opinar. Quizais ofendeu que eu me preguntara que fai o psoe de TEo nesta campaña electoral (seica non se enteraron de que o día 1 de marzo hai elección autonómicas).
O que xa teño dito, unha peniña.

Yolanda Mosquera Cerviño dijo...

Si el secretario xeral de la Agrupación Socialista de Teo, dice a una militante, que no se presente en una asamblea porque si no, corre el riesgo de que "la corran a gorrazos".... ¿de qué estamos hablando?
- Amenaza?
- Amenaza?
- Amenaza?
Eso ha ocurrido. Y me ha ocurrido a mi. Mi nombre es Yolanda Mosquera Cerviño, y a esos que indirectamente nos llaman pseudosocialistas que no pegamos carteles ni vamos a mitines decirle:
¿Tú sabes si hemos ido al mitin de Zapatero? y porque no hayamos ido...¿qué coño pasa? eres menos socialista por eso? Pero que pandilla de ignorantes. Nombrando a quiénes allí trabajan y los carteles que pegan ¿y? para eso están allí. Pero una pregunta
A todos esos militantes y miembros de la ejecutiva que nombras....¿los han tratado como a mi?
Tu crees que tengo tan poca dignidad como para ponerme a pegar carteles en compañía de Jano Leis? ¿Tú qué valoras más? ¿que una persona pegue carteles y aguante el autoritarismo de Jano Leis y no habra la boquita para opinar? ¿Son ellos más socialistas? lo peor de todo esto no es que se valore que Jano Leis pegue carteles y sonría como el "aparentón" de cara a la galería. Lo peor es que hay personas que sufrimos al verdadero Jano Leis en propia carne y poca gente nos escucha.
Tu escala de valores es un poco...como diría yo ¿sin sentido quizás? ¿es más socialista el que aparenta pegando carteles y va a mítines y hace oídos sordos a una injusticia? Lo siento, pero yo creo que no.
La verdad saldrá a la luz. Es lo justo.

Anónimo dijo...

Por cierto, la foto de Fraga en El País es a mala ostia no?

Anónimo dijo...

Jano Leis na mau non ten brúxula. Ten un pau inquisidor que censura a quen non pensa coma él, e a quen critica o seu mal facer na política teense.
O Norte, perdeuno xa fai moito tempo.

Anónimo dijo...

Dicen por ahí que quien siembra tormentas cosecha tempestades.Algo así le sucede a ciertos personajes de la política teense, con aires de grandeza, y poca humildad. Humildad necesaria para reconocer errores y aceptar las críticas.Para eso también hay que tener dotes de grandeza, pero no material sino de humanidad.Ese rasgo que caracteriza al hombre y que a ciertas personas le es desconocido.Desconocido porque su egolatría le puede y no aceptan que haya gente mejor que ella,gente capaz de dar la cara por los demás,gente al fin y al cabo con sentimientos.La mentira no conduce a ningún lado y al final sale la verdad,la verdad cruel y dolorosa que es difícil de tapar....No se engañe señor,usted no es más que nadie,hay más mundo después de usted,ábrase a él.

Anónimo dijo...

Menos mal que a xente que faltaba comeza a ver quen é overdadeiro Jano Leis.Cando o coñeces parece unha persoa sensata,cos pés na terra...o peor é cando o coñeces demasiado.Ahi sí que comeza a decepcionar....o que ten é palabrería,e moita pero o que é personalidade, ningunha.

Anónimo dijo...

A Jano o que lle faltan son dous "eggs"....para dicir as cousas públicamente e deixarse de falsos anónimos.COBARDE,COBARDE E COBARDE....

Anónimo dijo...

O DE "PERDONADE QUE ESTOU QUE ME PARTO"....¿é o mesmo de perdonade que teño que "gomitar"?

Anónimo dijo...

No se si sería o no su mano derecha. y la verdad no me importa...
Lo unico que sé es que una vez mas Jano demostró su caciquismo, por no saber oir opiniones diferentes,

¡Animo Yolanda! no eres la unica que saliste "jodida" de ahí, ademas deberías tener la cabeza muy alta, Dicen que un arrepentimiento a tiempo es una victoria, ahora vuelves a ser libre y no tienes que soportar el autoritarismo de nadie.
Un 10 para la compañera Yolanda Mosquera