viernes, 18 de abril de 2008

Manuel Tallón. Repasando a hemeroteca

Xa que está a xurdir inquedanzas sobre a figura do Sr. Tallón, quen abandonou o PSOE en xuño do 2006, algunhas referencias na prensa sobre o tema:

El PSOE teense renueva cargos y nombra a Jano Leis secretario general
El PSOE de Teo ha renovado su comité local. La nueva ejecutiva fue elegida por unanimidad con el objetivo de ganar las próximas elecciones municipales.
Manuel Rama Lesta fue elegido presidente de honor; Zora Leis Barcia, presidenta; Alexandre Leis Carlés, secretario general; Xosé Manuel Elías Noia, secretario de Organización; Manuel Tallón Mesías, secretario de Administración; Lourdes Carreira Liñeiras, secretaria de Igualdade; Rosa Rutherford, secretaria de Comunicación; Germán Conde Tarrío, secretario de Coordinación; Sandra Ribeiro Carro, secretaria de Movementos Sociais y Ana Senra Blanco, secretaria de Programas.

La Voz, 30 de septiembre del 2004

El concejal Manuel Tallón presentó su dimisión como edil del grupo socialista
El concejal socialista y número dos de la lista, Manuel Tallón Mesía, presentó ayer su dimisión como concejal del grupo socialista en el Ayuntamiento de Teo. Su decisión, según Jano Leis, portavoz socialista, está vinculada a cuestiones personales y profesionales. [...] Leis negó que el número dos de la lista del PSOE estuviera en desacuerdo con la forma de hacer oposición del portavoz socialista.
Sin embargo, en otros círculos del gobierno de Teo se baraja la posibilidad de que existan diferencias entre los dos concejales socialistas. [...] Con la dimisión de Tallón se incorporará Sandra Riveiro Carro, de Cacheiras y estudiante de Xeografía e Historia.

La Voz, 3 de junio del 2006

Germán Conde abandona el PSOE y la Corporación de Teo
La dimisión de Germán Conde es la segunda que afecta directamente al grupo socialista, después de que Manuel Tallón Mesías, anterior portavoz del grupo en la pasada legislatura y que ocupaba el número dos al comienzo del presente ejercicio
político, hiciese oficial su decisión el pasado 3 de junio. Tallón, que también
argumentó motivos personales cuando abandonó el grupo, fue sustituido por Sandra Riveiro.

El Correo Gallego, 20.12.2006

El PSOE de Teo quiere medio gobierno
La reunión celebrada el pasado viernes en el hotel Los Tilos ha vuelto a levantar ampollas en un sector de los socialistas de Teo. La llamada para la "xuntanza, con carácter extraordinario" convocada por José Manuel Elías Noya, secretario local de organización, no llegó a todos los militantes, sobre todo los socialistas del sector crítico con Jano Leis.
"Incomprensiblemente no me invitaron ni a mí ni a muchos militantes históricos", aseguró ayer Manuel Tallón, uno de los excluidos de la convocatoria.
A la reunión asistieron medio centenar de personas, entre militantes, simpatizantes y candidatos, que rechazaron la dimisión de Jano Leis. Responsabilizaron del fracaso electoral (el PSOE mantiene los mismos ediles que en 2003) a los socialistas históricos y a algún sector de la prensa.

"El pueblo es sabio y puso a cada uno en su sitio", decía ayer Tallón.

El PSOE de Teo no hace declaraciones a este periódico "por mandato de la asamblea", según aseguró Jano Leis .

El Correo Gallego, 03.06.2007

40 comentarios:

Anónimo dijo...

Como podededes ver en palabras dos Socialistas teenses:

"Responsabilizaron del fracaso electoral (el PSOE mantiene los mismos ediles que en 2003) a los socialistas históricos y a algún sector de la prensa"

A culpa de que perderan as eleccións os Socialista foi culpa da xente que botou Jano Leis do partido e da prensa.

¡A CULPA FOI DE JANO LEIS E DA SUA PREPOTENCIA!

Anónimo dijo...

la culpa fue del cha cha cha....

Anónimo dijo...

estou de acordo co que di aymerich, se non nos queren no goberno, pactamos co PP.
non podemos deixar que nos pasen por diante dos morros os sociatas.
teño que decir que jorquera non esta resultando positivo para o BNG, seguro que si mantuberamos Rodriguez sedría mais duro con zapatero. Fomos moy brandos na negociación.
en Galiza temos que ser mais duros. Se pactamos temos lque pedir mais, moito mais.
MARTIÑO dalle caña, non te fies de esos que os critican.. son iguais que eles, solo queren desbancar a un para poñerse eles.

ANTON

Anónimo dijo...

Oe Antón, ti tranquilo, non te poñas nervioso que os veciños xa decidiron nas urnas a quen querían coma alcalde e a quen non o quería nin mortos... Solamente ai que ler os resultados electorais...

Anónimo dijo...

Antón estou de acordo contigo, pero iso nono digas mui alto que algún é máis papista q o papa e logo te colgan.
Por certo, veslle saída a Pola Base?

Anónimo dijo...

Tallón proximo candidato do PSOE de Teo Xaaaaaaaaa...

Fora os piratas socialistas

Anónimo dijo...

Ista ista ista FORA OS JANISTAS!!!

Ista ista ista FORA OS JANISTAS!!!

Ista ista ista FORA OS JANISTAS!!!

A que máis jode e que antes de que o Sr. Leis botara a toda esa xente do PSOE de Teo, as eleccións estaban gañadas, e iso sabeo todo o PSOE de Teo.

Anónimo dijo...

e todo esto a que carallo ven?

Anónimo dijo...

a que carallo ven iso de "e todo esto a que carallo ven?"?

Anónimo dijo...

Leis non botou a nadie do partido.
A xente deixou ó partido pa non ter que ir encontra dos seus principios e da sua ideoloxia
politica, depaso evitaron ter que extorsionar algun que outro empresario pa pagar a campaña do señorito Leis.

Anónimo dijo...

Ó señorito Leis
Ademais de ser honrado hay que parecelo.
Ti non pareces e xa demostraches que non eres

Anónimo dijo...

Tan boiño é que foi o Señorito Leis a Madrid a ver se lle poñia outro choio no PSOE

Anónimo dijo...

A ver, que non vos enterades da película, EU, MILITANTE SOCIALISTA e creador do blogue TSSdT, aclaro:

1º Eu, son socialista, e voto socialismo, pero non voto a Jano Leis, coma moitísima xente deste concello.

2º Non temos nada que ver nin co BNG, nin co PP, nin con IN-TEO.

3º Respaldamonos no anonimato (como facedes vos) para decir e comentar todo o que pensamos e opinamos xa que por outros mecanismos o PSOE de Teo non fai caso, por moitas reunións "ABERTAS" que fagan.

4º Na Rua do Pino saben perfectamente quen son.

5º Esas personas as que vos dirixides como ENXENDROS: "Suso Santos, Carmen López, supostos socialistas, virtual veciño de Cacheiras" (logo os que insultan son os demáis, os socialistas de teo, non) Son votantes socialistas igual que eu e que non están dacordo coa forma de facer política de Jano Leis.

6º Os resentidos e acomplexados seguen sendo os Socialistas de Teo trala derrota electoral e de que Jano Leis non sexa alcalde.

7º A contestación a pregunta: ¿Pero non haberá maneira de debater en política de forma aberta e honesta?

Jano Leis e ninguén máis foi o primeiro e non deixar debater nin opinar nin abrir a boca nas asambleas do PSOE de Teo, e seino de boa fe.

Facede o que queirades coa mensaxe queridísimos compañeiros.TSSdT

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

"O Caciquismo en Teo" en:

http://tamensomossocialistasdeteo.blogspot.com/

Anónimo dijo...

Éu quería que alguén me explicase porque case ninguén quere a Jano Leis.Non entendo moi ben ese odio xeralizado.

Anónimo dijo...

Porque Jano Leis non trata ben aos veciños, solamente quere, coida, consegue e encandila para os seus lamecús. E o resto dos veciños lle importa un pito.

Anónimo dijo...

hunnnnnnnn, bueno eche moi norm al que os do BNG e os do PP non queira a Jano Leis. O contrario sería preocupante.
loxicamente, habera mais xente que non votou a Jano Leis que os que o votaron, logo hay mais xente que non esta de acordo con él e ca politica que segue o seu grupo.
se fora o contrario que pensaríamos os que votamos SOCIALISMO, que algo non marmchaba ben.
mira, TI TRANQUILO, QUE SABEM, PERFECTAMENTE A DOPNDE VAN... si queres facerte pasar por socialista a la ti, en Conxo alguns din que son DIOS, RAUL, MARADONA...FRANCO... non estas solo coma ti hay mais, solo que eles tratanse.

chao

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

facer calar a os socialistas...

como pensas facelo ¿ a punta de pistola? que parece que o teu estilo ou...........

por decreto?, sistema que sigue Martiño Noriega Alcalde de Teo...non sei se costará algo menos dos 30.000€ que permite gobernar por decreto.

DESBLOQUEAR TEO dijo...

Non nos gusta suprimir comentarios. Pero en certos casos onde se insulta a xente directamente, debemos de facelo.
Por favor, moderade un pouco o voso vocabulario. Non pidimos máis.

Anónimo dijo...

EXTRA EXTRA!!!

OS ACORDABAIS DE LA MUJER DE ELIAS NOYA, ESA MUJER QUE QUERIA UN PUESTO DE TRABAJO EN EL CONCELLO DE TEO....

PUES RESULTA QUE NO AMIGOS, LA QUE QUERIA EL PUESTO ERA LA MUJER DE CARLOS REGO... YA QUE LA HAN ECHADO A LA PUTA CALLE....

Y JANO LE PROMETIÓ A CARLOS QUE LE CONSEGUIRÍA EL PUESTO....

¿POR QUE CREÍAIS QUE HABIA TANTO ACOSO E DERRIBO CONTRA OS TRABALLADORES DO CONCELLO?

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.

Anónimo dijo...

a la que habla de puestos de trabajo:


no será que hablas mal, porque tu no tienes plaza fija en tu trabajo.
me consta que una de estas chicas es funcionaria de la Xunta.
Tu?.. APROBASTE ALGUNA OPOSICION O ESTA A DEDO EN TU PUESTO? apostaría por lo segundo.

a lo mejor tienes miedo de que si cambia el " telderete" se te acabe el chollo.. Martiño no va a estar siempre cuidando de sus amigos.

ESTUDIA, ANDA Y APRUEBA LA OPOSICIÓN

Anónimo dijo...

ME GUSTARIA QUE ALGUN SOCIALISTA , JANO MISMO, EXPLICARA QUE SUCEDIO CON GERMAN GONDE Y MANUEL TALLON POR QUE NO RESULTA CREIBLE QUE TALLON DESPUES DE AGUANTAR TODO LO DE PARAJO SE FUERA SIMPLEMENTE POR DIFERENCIA DE CRITERIOS

CONFUNDIDO

Anónimo dijo...

para confundido... estaría bien, pero si es por motivos personales, como dijeron ellos, no parece elegante que sea otro quien diga cuales son esos motivos.

bien está que se explique, pero porque no lo hacen ellos publicamente y dicen el como y el porque.

Anónimo dijo...

DEJAR DE MANIPULAR GUARRAS!!!

Anónimo dijo...

EN ALGUNA ENTRADA LEI QUE EN LA ULTIMA ASAMBLEA EL PROPIO TALLON OPTO POR NO VOTAR NI A FAVOR NI EN CONTRA PERO ESO DEMUESTRA QUE SIGUE YENDO A LAS ASAMBLEAS, CAMBIO LA PREGUNTA ¿POR QUE NO ESTA EN LA DIRECTIVA? ¿POR QUE NO VOTA? ES EVIDENTE QUE HAI ALGO MAS QUE MOTIVOS PERSONALES, POR ELLO DEJARIA DE PARTICIPAR EN LA VIDA POLITICA ACTIVA PERO UNA VEZ QUE VA A LAS ASAMBLEAS VOTARIA A FAVOR ¿NO? SIGO CREYENDO QUE LA DIRECCION DEBE DE EXPLICAR ESTAS INCOGNITAS Y CREO QUE SI EL NO LO HACE ES POR ENFANGAR MAS LA SITUACION

CONFUNDIDO

Anónimo dijo...

Estou ata o carallo de que manipulen as miñas palabras.
Non me arrepinto de berrar que hai que taparlle a boca aos socialistas, e o digo como cidadán, non como nacionalista. Eles non paran de criticar a Martiño, a Quintana, a Suarez Canal e a todo o Bloque. ¡Pois que se fodan se nós imos a por eles!
Xa está ben de terlle medo ao señor Leis e a súa Santa sicaria. ¡Vaiamos a por eles!
Digamos en alto e sen medo o que todos pensamos. Non sei porqué non nos atrevemos a escribilo. Apoiemos abertamente aos do blog de "tamén somos socialistas", que están a dar a cara por nós.
Eu non lle teño medo a ninguén, así que me importa unha merda se me critican.
¡Hai que facer calar a boca aos socialistas de Teo dunha puta vez!
¿Queda claro?

Anónimo dijo...

confundido...

esa asamblea a la que te refieres, tu mismo lo dices no votó nada... yo diría que se quedo de piedra al verse totalmente fuera de lugar, toda la demas gente estaba en linea con el partido, mira bien lo que digo, con el partido, no con ninguna persona en concreto.
lo que alí se voto fue hablado y debatido por muchos compañeros que salieron a hablar, lo se porque yo tambien hablé.
al final se tomó una decisión por maioria, con solo una abstención de una compañera.
que más se puede pedir en asunto de democracia interna.

como se sabe en los partidos políticos el que no este de acuerdo con la línea seguida por la dirección puede discrepar y defender lo que el piense que será la linea ideal a seguir.
no veo que este caso sea así. más bien todo lo contrario.

cada uno tiene que defender sus ideas en las asambleas, no en las tabernas de Teo, con unos cuantos vinos de más.

Anónimo dijo...

mi madre, ...como estan os sicarios do bloque, xa empezo a ter medo.
facer calar de calquer xeito.... " imos a por eles... recordame algo xa pasado... en canto se lles poñan as cousas dificiles a Martiño sairan os seus os camiños para intentar...¿ que? ¿como¿ Porque? ...pouca cintura política teñen estes.

queda claro que non estan acostumbrados a ser criticados, politicamente, reaccionan ameazando.

ESIXO, que Martiño desminta que non son os do BNG os que ameazan nos blogs, senon quizais teña que intervir a garda civil.
NON NOS DEIXEMOS AMDRENTAR POR LOS QUE NON SAIRON DO MONTE.

socialistas adiante, non nos pararan

Anónimo dijo...

¿porque non investigades nos ordenadores do concello?

Anónimo dijo...

http://www.firmasonline.com/1firmas/camp1.asp?C=1295

Anónimo dijo...

O que pasou na asamblea:
O Sr Tallon se non votou foi porque para votar hai que saber o que se vota,non se pode votar algo do que non tes información,alí repartiron un tocho de papeles para que os militantes os leran antes de votar, asta ahora todo ben,pero o problema foi que os repartiron un pouquiño antes de votar e solo habia duas copias que os militantes tiñan que paserse de uns a outros osexa que non dou tempo nin a ler a primeira paxina,o resto dos militantes votaron sen saber o que poñia en semejante tocho, ou ben eles tiñan mais información, ou votaron simplemente porque Leis lles dixo que tiñan que votar, a todo esto, decir que outros militantes xa tiñan marchado antes porque non estaban de acordo ca maneira na que se estaba desenrolando a asamblea.

Anónimo dijo...

¿PORQUE TALLÓN NON ESTÁ NA DIRECTIVA? ¿PORQUE TALLÓN NON ESTÁ EN LISTAS DE SAIDA? ¿PORQUE NON VAI TALLÓN DE CANDIDATO, XA QUE A JANO LEIS NINGUEN O QUERE? XA QUE A XENTE NON QUERE A JANO LEIS

Anónimo dijo...

¿E por que non se conta aquí que o señor Tallón e cía estiveron facendo campaña para o BNG? ¿Por que non se conta que días antes de dita asamblea, algún do grupo de Tallón lle estaba decindo a Martiño que pensaban votar en contra do texto do PSOE? Tódolos que alí estabamos sabíamos perfectamente o contido de ámbolos dous "tochos" porque para eso asistíramos a reunións anteriores, reunións ás que foron invitados este grupo de persoas e nunca asistiron, ó contrario, máis dunha ocasión pediron que por favor se lles deixara de "contaminar" o móvil con mensaxes do PSOE (avisos de reunións, asambleas e diversos actos do psoe)... ¿Por que non se conta aquí que estas persoas (con carnet do psoe) se negaron a representar ó partido como interventores nas dúas últimas convocatorias electorais?
Houbo xente que traballou e segue traballando día e noite para o partido, algúns incluso sin ser militantes...
E por certo, a asamblea do PSOE de Teo apoiou a Jano Leis e resto de membros do Comité Local por UNANIMIDADE...

Anónimo dijo...

conozco a tallón, si no ha votado o ha dejado de votar es poque le daría vergüenza la manera de tratar los asuntos ; de verdad , vale tallón más el solo que la banda que dirige actualmente el psoe de teo. cuanto le debe el socialismo de teo a tallón, un respecto por favor

Anónimo dijo...

Tallón valerá moito, non o dudo. Pero si non está dacordo coa politica levada a cabo polo partido e decide botarse fora, o lóxico é que se vaia para a súa casa, non para o despacho de Armando Blanco e Parajó, primeiro (e máis despois do que pasou con éste); e para o despacho de Martiño despois... Ahí é onde perde toda credibilidade.

Anónimo dijo...

Soy militante del PSOE de Teo y pido por favor, no mentir.
Tallón ha dimitido de concejal, dejó su acta al partido y se fué para casa sin hacer un solo comentario. Un silencio vale más que mil palabras. Es un ex-concejal al cuál los vecinos de Teo le tienen en estima y aprecio por su honradez y lealtad con los votantes socialistas.Por cierto , que yo sepa no tiene móvil por lo que es raro que pida no le manden mensajes. Repasemos lo pasado y veremos la actuación de Tallón con Armando Blanco y Parajó.
El que actualmente si habla y comparte mesa y mantel con Armando Blanco y Parajó es Jano Leis, que en su día votó públicamente en las elecciones de Teo al BNG argumentado que el no votaba a Parajó por cuestiones éticas. Pués bién, si otros no le votan ahora a él quen se aplique la misma medicina.
Lo que si está claro es que el PSOE tenía los mismos concejales con Parajó que los que tiene ahora con Jano. ¿ Por que será ?
Jano Leis y su directiva local saben bién el motivo.

Anónimo dijo...

Eso de sair ós camiños vaille mais a Leis,por algo e ó neto do foucellas carles.
Fai boa parexa co seu irman Tomas